sobota 21. června 2014

Očima dětí

Já se o to prostě musím podělit...

Zrovna nedávno jsem byla nadšená, při zkoušení kalhot, což se upřímně moc často nestává.  Ten důvod byl jednoduchý, tuhle velikost jsem totiž před těhotenstvím vůbec neoblékla. A ejhe jsou mi. No a jak jsem se kochala u zrcadla v šatně, tak přišel můj starší syn. Pohladil mě po břiše, hezky se na mě usmál a schovívě povídá: já vím, že jsi tlustá maminko, ale neboj ty to zase zhubneš... No a tak jsem si kalhoty zase sundala, oblékla do pohodlných harémek. Jak všichni víte, dobře kryjí kila navíc. Které evidentně dle mínění svého syna stále mám..

Také by jste si chtěla zapamatovat všechny hlášky vašich dětí, můj syn jich má spousty :).

Jako nedávno jsme snídali a vedli nekončící debatu kolem domu, takže jsme se mírně dohadovali. A v ten okamžik syn povídá. "Maminko! Nedohaduj se s tatínkem, protože on má vždycky pravdu a zvládne to a víš, proč? Proč? No, protože kluci mají pindíka a všechno zvládnou." 

Upřímně, jestli si tohle někdy třeba za 15let či dříve přečtou moji synové, tak nevim, nevím. Ale myslím, že to bude něco ve stylu. Teda mamí to je trapný.... :)

Někdy bych vám přála vidět, když starší syn vysvětluje tomu mladšímu, jak si má hrát s hračkama. Ale jelikož mu je 9měsíců, tak zatím dost často logicky nechápe. To, ale nemůže mého syna zastavit. Ovšem, když už to trvá opravdu dlouho, tak nad ním jen mávne rukou a povídá "víš, co ? To s tebou fakt nemá cenu, dělej, jak mysliš. Maminko koukej, to je bez šance, on to snad nikdy nepochopí"...

A taky jste slyšeli tu novinku, že bankomat vám dá korunky zadarmo? Že né?! Tak podle mého syna ano :). A nebo když k nám přijede pošta nebo jiný kurýr a má nahodou nějaký dárek. Tak jaké je potom u večeře rozčarování, když manžel povídá: to jsi musel být hodný, když ti maminka něco koupila. No a odpověd našeho syna je, že néé maminka, ale pošták :). Taky kdo jiný, že?

Maminko já pořád nechápu, jak jsem ti mohl dole vypadnout, když tim jen čůráš a hlavně nemáš ani pindíka :). No, já to taky dost často nechápu, že mi tam vypadly dvě děti :).

Hlavně musim říct, že už se v něm začínají projevovat mužské geny. To, že ujíždím na botách už víte. No a nedávno jsem si jedny koupila. Opravdu pouze jen jedny. A syn povídá: maminko já vážně nechápu, proč si pořád kupuješ boty, když jich máš plnou skříň. Můžeš mi to vysvětlit? No a já v tu chvíli opravdu nějak nemohla....

Taky vás vaše ratolesti dostávají podobnými hláškami?






Žádné komentáře:

Okomentovat